Klubben

Atletikforeningen Fremad Holbæk, eller bare Fremad Holbæk, har hjemme på Holbæk Stadion. Vores klubhus ligger på Sports Allé 1, 4300 Holbæk. Herfra træner vi gennem sommersæsonen, og afholder flere stævner årligt.

Udover stævner lægger vi stor vægt på sociale aktiviteter, både i, og efter træning, men også til en årlig klubfest.

Foran stadion ligger vores klubhus. Det er et hus vi benytter til styrketræning, hygge efter træning, bestyrelsesmøder og også i forbindelse med vores motionsløb. Her bruges huset til mødested, tilmelding og præmieoverrækkelse.

Når vi er til stævner, er det et krav at man stiller op i klubtøj, der kan købes gennem en af klubbens trænere. Klubtøjet består af en rød singlet med klubben navn samt sponsor påtrykt. Hertil skal man bære et par sorte shorts/tights.

Hvis du har lyst til at begynde til atletik, så mød op på et de steder og tidspunkter, der er angivet under træning.