Stævneregler
Vi har nu fået vores regler ang. stævner noteret ned. Disse regler er gældende og skal overholdes!
Stævneregler
Stævner: Vi ønsker, at mange skal deltage i stævner. Derfor skal I følge med på Facebook, eller være opmærksomme på den info I får fra jeres træner. Det er jeres eget ansvar at melde tilbage til træner, eller hvem der ellers står noteret som værende ansvarlig for stævnet, om I ønsker at deltage. Dette SKAL ske inden den tilmeldingsdato, der er skrevet på.
Det er ikke alle stævner, som Fremad Holbæk vælger at melde ud om, og være ansvarlige for. På www.dansk-atletik.dk, kan man finde mange spændende atletikstævner rundt omkring i landet, som vi ikke har skrevet til jer om, og som vi ikke sender trænere med til. I må meget gerne melde jer til disse, men det kræver, at I selv finder transport og kan hjælpe jer selv/hinanden.Deltagelse: Det er medlemmernes eget ansvar at melde tilbage til Jeres træner, om hvorvidt de ønsker at deltage i de stævner, der uddeles informationer om. Der kan også tilmeldes til andre. Dette vil der være informationer om på stævnesedlerne der uddeles til træning. Dette skal gøres, på den dag som træneren/den I får informationer fra, oplyser jer om er absolut sidste dag for tilmelding.
Stævnegebyr: Alle stævnerne har et startgebyr på typisk mellem 60 og 75 kroner(DM/DMU og Øst-DM koster lidt mere). Dette gebyr betales af klubben til grupperne “Børn op til 13 år” og “Ungdom 14-22 år”. Der er dog enkelte undtagelser. Hvis man melder sig til så sent, at man overskrider arrangørklubbens tilmeldingsdato betaler man det gebyr, der fra arrangøren bliver lagt til, dette er typisk tilsvarende det normale startgebyr. Altså en dobbelttakst der bliver lagt på! Hvis man melder fra til det stævne, man først meldte sig til, skal man således også selv betale startgebyret.
Gruppen “Voksne over 22 år” betaler selv sine startgebyr.Kørsel: Vores klub er i en flot vækst hvad angår medlemmer. Derfor har vi også brug for forældre til kørsel. Vi håber mange af jer vil fortsætte med at hjælpe.
Klubdragt: Vores klubdragt blev i foråret udskiftet fra den røde singlet til den sorte. Det er stadig sorte shorts der skal bruges.
Alle der ønsker at deltage i stævner SKAL eje en singlet. Det er IKKE tilladt at låne en klubtrøje fra andre medlemmer, medmindre man har glemt den man har købt. Man har således ikke ret til at deltage i stævner, uden køb af klubtrøje. For at købe en sådan, skal I henvende jeg til jeres træner.